Varieer in je training: spell your workout!

Het is eigenlijk heel eenvoudig, maar ook nog eens big fun! Doe eens lekker gek en maak een workout gebaseerd op je voor en achternaam. Oké, het is misschien een beetje een bummer als je een mega lange voor- en achternaam hebt, maar you will thank me later. Het kan je natuurlijk ook extra motiveren, want dan weet je zeker dat je een intensieve workout achter de rug hebt. Spel je naam en doe de oefening die bij elke letter hoort. Leuke, kleine oefeningen om de normale trainingsroutine uit te breiden. Succes!

Afhankelijk van wat je naam is, is dit een leuke full body workout. Spel je voor- en achternaam en let’s do this! Heb je een korte naam? Gebruik dan gerust de naam van je hond, je partner, etcetera. Laat ons weten wat je gespeld hebt en hoe je de workout ervaren hebt. 😉

Full Body workout

Een full body training kan heel erg zwaar zijn wanneer je gebruikt maakt van de juiste oefeningen. Door deze workout wordt de intensiteit flink opgeschroefd en daardoor ga je dus ook meer verbranden. Met deze workout train je je hele lichaam. Dit betekent dat je alle belangrijke spiergroepen in één sessie aanpakt.

De voordelen van een full body schema:

  •  Je verbrandt meer calorieën
  •  Gebalanceerd lichaam
  •  Je hoeft minder vaak naar de sportschool

Voor wie?

  • Beginners en ouderen
  • Cardio lovers
  • Voor mensen die niet vaak naar de sportschool gaan
  • Als je meer calorieën wilt verbranden

Let op! Hieronder vind je de spell your workout.
Tip: Probeer er 30 minuten over te doen. Mocht dit de eerste keer niet lukken dan is dat geen ramp, uiteindelijk is het de bedoeling dat je beter en sneller wordt!

A: 15 push ups (kan op je knieën, maar liever niet)
B: 50 jumping jacks
C: 20 crunches
D: 20 burpees
E: 10 wall balls
F: 1 minuut ladder
G: 20 airsquats
H: 10 kettebell swings (12/16 kg)
I:  200 meter roeien
J: 1 minuut sprinten op de loopband
K: 20 deadlift clean (sand bag 10/15 kg)
L: 20 push ups
M: 5 slamball run (5/10 kg)
N: 20 sumo squats op de step
O: 20 jumping lunges
P: 5 slamball run
Q: 20 jumping jacks
R: 1 minuut ladder
S: 1 minuut sprinten op de loopband
T: 20 squat press ( 7,5 /10 kg )
U: 200 meter roeien
V: 15 wallballs
W: 30 kettebell swings
X: 10 burpees
Y: 10 front squats
Z: 30 crunches

Herhaal dit één of twee keer and enjoy!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *